tisdag 25 augusti 2009

varför varför?

Varför är de så att fast man bor ensam och är alltså så gott som den enda som stökar ner hemma vid sig så är de alltid mycket stökigare/smutsigare hemma hos mig än tex hemma hos mina föräldrar? har mammor nån magisk kraft som förintar smuts och oreda eller är det jag som har förmågan att få allt att se ut som ett bombnedslag efter en dag? skumt..

de var alltså kvällens fundering.. nu till allvaret.
borde jag möta mina demoner?
(läs -> tonvis av damm, diverse skit, smutsiga kläder och disk)
alltså sluta vara så jävla lat och oföretagsam och bara ta och STÄDA!

kanske imorgon.. hööhööhö. nu te sedan den spännande boken.
såå kommer hoppeligen sömnen. eller så int..

1 kommentar:

  1. Min lägenhet ser å ut som ett bombnedslag.. ha fundera på exakt samma sak. Vi mamma o pappa så e de allti så rent o fint, men då ja kommer in i min lägenhet så vill ja bara döö :D Vi kan ju böri städ åt varann, hahah. (brukar ofast va roligare att städ nån annanstans) :D

    SvaraRadera