måndag 3 augusti 2009

idag har jag..

~ suttit och tyckt synd om mig själv en halv dag för att sedan inse att de löjligt och ryckt upp mig
~ träffat mamma, som jag haft långa givande konversationer med. (min mamma är bäst!)
~ plockat bär från min alldeles egna buske, tillsammans med mamma som sen kokade bärkräm
~ äntligen fått min övergödda gräsmatta klippt (gräsklipparen stannade efter varje 2 meter, pga förstoppning.. som tur va va har man en snäll granne som hjälpt dra igång den x antal gånger.)
~ konstaterat att jag nog måste börja klippa gräset oftare än 2 gånger per sommar...
~ trösthoppat från asos.com & nelly.com (skorna, ett par leggings och must have klänningen blev mina)
~ bestämt att vi ska ha kräftskiva hos mig i helgen (och konstaterat att jag aldrig ens ätit en kräfta!)
~ lyssnat på The Fray - All at once & Never say never på repeat hela dagen
~ satt mig vid datorn och skrivit de här

och nu undrar jag varför jag egentligen skrev ner de eftersom ingenting av de här var på något sätt viktigt ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar