måndag 24 augusti 2009

Keep making that face till it gets stuck like that..

Heroine diaries av Nikki Sixx och Smärtans hus av Jo Nesbo joinade mig hem idag! hem kom även en biologibok vid namn Bios, men de mindre viktigt.

För övrigt har jag lunchat (kan man kalla lite bröd med getost lunch?) med linn på Rosso. varit på kvällsgymnasium med nico där vi fick lära oss att de finns ett däggdjur som faktiskt lägger ägg och sedan när de kläcks diar ungarna. vad djuret hett har jag dock redan glömt..
sedan spenderade jag lite pengar på h&m all by myself och ännu senare kom hanna hem till mig och åt pocorn och snacka skit. ah, glömde nästan, har hunnit vara ut och springa också. och duchat, och så drack jag ett glas vatten och satt upp håret i en tofs och nu ligger jag här på min soffa.. visst intressant?
annars så verkar det där med att en bild på min nya tatuering/tatueringar aldrig bli av.. jävligt svårt att fota sin egen rygg faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar