torsdag 20 augusti 2009

är de faktiskt höst nu?

Tatueringen blev ursnygg! tack nico, som alltid gör du ett väldigt bra jobb! tummen upp för de! fast nu ljög jag.. för jag lagade faktiskt två! men den ena var pytteliten så de räknas inte! ;) sådär annars har de varit en bra dag.. åt varma ostsmörgåsar med linn och hanna, träffade bobbin som jag inte sett på nästan en vecka vilket är länge så vi oftast syns varje dag. så har jag varit ut och gått/sprungit också och suttit framför den här dumburken som vanligt! imorgon blir de gym & stan med hanna, sedan kanske lite vin och matlagning hemma hos mig?
btw så konstaterade jag att de faktiskt sorgligt nog börjar bli höst.. de känns i luften. men lite skönt är de väl också, sommaren har varit minst sagt händelserik!

har ng lite blandade känslor ändå.. inte dåliga, men faktiskt blandade.
bitter-sweet kan man väl säga?

the bluest eyes in texas
are haunting me tonight
like the stars that filled the midnight sky
his memory fills my mind..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar