onsdag 26 augusti 2009

Eftersom jag inte har något liv eller nånting annat vettigare att göra så bloggar jag! visst kul? ;)
(så har ni andra som inte heller har något liv eller nånting annat att göra nånting att läsa..!)
Efter att ha läst bloggerskan Kissies blogg nu i många veckor har jag inspirerats av hennes teckningar.. så jag tänkte att jag också skulle börja rita vardagliga händelser.. lite variation från vanliga tråkiga fotografier :)) Så nu har jag ägnat min kväll åt att måla ihop dett konstverk (eller så int..) bilden föreställer igelkotten som jag och bobbin matade förra veckan.. såhär tror jag den såg ut efter all mat:



hoppas ni tycker om min *host* vackra bilder :)

btw, har antalet blogg inlägg per månad hela tiden ökat!!!
ojoj, jag håller på att bli en no-life blogg nörd. så rolit för er läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar