onsdag 26 augusti 2009

Läste just någonting som gjorde mig så happy! nämligen att t.A.T.u. som en gång i tiden var mitt favorit bänd skall släppa en ny skiva under 2009!! trodde att de helt lagt av då de inte varit aktuella på länge men jag hade fel! :) läste även att en film om t.A.T.u. som hade gjorts (men ännu inte släppts fast den varit färdig sedan 2008) Mischa Barton är en av huvudrolls innehvarna och filmen heter You and I (Finding t.a.t.u.) och handlar om 2 lesbiska tjejer som träffas under en t.A.T.u. konsert.
jag är överlycklig.. vet ni dendär känslan när eran tex favorit jacka/bok varit borta riktit länge.. så länge att ni till och med glömt att den existerar
och så plötsligt hittar ni den! vilken glädje.
hade faktiskt helt glömt bort att t.A.T.u fanns av någon anledning? har sekärt gått minst 2 år sedan jag senast lyssnade på dem.. men trots allt har ders musik betytt väldigt mycket för mig när jag var yngre därför var de här en mycket glädjande nyhet.

Nu skall jag lyssnka på Not gonna get us och vara nostalgisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar