onsdag 12 augusti 2009

fortsättning..

Sådär annars har jag agerat mäster kock idag åt mina gäster (hanna&linn&bobbin) stekte squash i ägg och kryddat mjöl. sen satt vi oss ner och mumsade och kollade på Ghosts of Girlfriends past. riktit bra film med fastän bobbin förespråkade dramatisk snyftis såpa. fast Matthew McConaughey va ju i huvudrollen och då kan ju int en film bli dålig ;) nåja.. sedan övergav de mig och stack hem. så nu har jag varit ut och sprungit i min ensamhet.
hade tänkt fördriva resten av natten med att kolla min barndoms-favoritfilm The horse whisperer men den nedladdningen går så extremt jävla trögt så de blir nog int till nånting. ;(
btw så tog ju mitt liv slut i tisdags.. vet ni varför?
jo för att nu har jag sett alla 9 säsonger av X-files.
nästan ett år av mitt liv tog de.
varje ledig kväll var glädje och förväntan över att se ytterligare ett avsnitt..
och nu har de jag fruktat så länge hänt, de är slut.
de känns så otroligt tomt, som att ha mist en nära vän.
det va sällskap, en tröst efter en dålig dag,
ett fritidsintresse,
en besatthet.
hur ska jag nånsin kunna hitta nånting lika bra att titta på?
eller ska jag kanske börja om och se allt pånytt? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar