fredag 7 augusti 2009

fliine på bara ;)

En rolig händelse inträffade idag, ska jag berätta?
jag och min far skulle köra vattenskoter till villan..
så efter många komplikationer och svordomar
fick vi ner den förbannade skotern i vattnet.

så starta vi äntligen men då blev jag ju direkt frustrerad
över att pappa körde som en snigel.

pappa gasar.. jag håller inte i mig. vad händer?
joo, de blir en kullerbytta bakåt och sen ett stort *PLASK*
och så kommer världens argaste skrik från mig, som föll i.

men vattnet var varmt och situationen var ju komisk
så jag börja skratta istället.

blev att krypa upp tillbaka på skotern
och köra till villan genomvåt..

så kan de gå!

Nu tänkte jag cykla till karperö och äta middag med mina föräldrar, blir en lugn kväll framför tv:n med älskade X-files boxen.
så man orkar med kräftskiva at my place imorgon!
ha en bra fredag kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar