måndag 17 augusti 2009

Sprang omkring lite i stan idag före jag kvällsgymnasiet..
detta kom med mig hem:



super sexig klänning från gina tricot, armband från h&m, hårfärg
och häfte&kalender från en av mina favorit affärer = finska bokhandeln
här får ni ännu en närbild på den super sexiga klänningen..



hann även dricka smoothie/kaffe och äta bagel tillsammans med mamma på Arnolds ;) 17:50 börja biologitimmen på vasa gymnasiet.. ganska intressant men har på känn att provet kommer bli svårt! har ännu en ogjord engelska läxa från förra veckan som jag har sparat till sista stund.. kanske man skulle ta tummen ur röven och göra den? jag är en sån jävla lat människa! nu har jag färgat håret.. och för första gången på hur länge som helst blev det lyckat! nu skulle ännu en liten kvälls/natt länk sitta bra sen tutitiiime :)

GONATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar