torsdag 27 augusti 2009

dddamn.

Jag hann träna, ganska ordentligt också och "läkarbesöket" gick bra.. så går de då man inte har några förväntningar på saker och ting. Lagade till och med mat då jag kom hem, Penne Vegetale (pasta med massa grönsaker och svamp i tomat sås, typ?) hanna och bobbin iakttog som vanligt så jag tvingade i dom lite av min specialröra, och de överlevde! om de var gott är en annan sak..
sedan kollade vi på Leon (säkert en av de sorligaste filmer som nånsin blivit gjord..) nu sitter jag vanligt här i min ensamhet.. filmen och de faktum att jag int nnu heller har kommit mig för att städa gjorde mig nedstämd. fuckfuckfuck. men imorgon ska jag träffa söta malin vilket ska bli väldigt spännande! ;) så de ju iaf nånting positivt.. nu kallar sängen på mig, hör riktit hur den piper och gnäller. så jag skall gå och hålla den sällskap. gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar