fredag 1 januari 2010

Day one of 2010!

Det blir bäst när man inte har några förväntningar alls och de hade jag egentligen inte. Trodde faktiskt inte att de fanns så mycket som kunde slå nyår 2009 men jag hade fel. Tydligen kan det. Att vara tillsammans med alla de människor man bryr sig mest av allt om är guldvärt, sen fanns det ju också andra saker som förgyllde kvällen väldigt mycket.. Fast jag inte vill erkänna måste jag väl det. Säger bara att de är alltid lika härligt att lära känna människor som får en på bra humör! :)

Orkar tyvärr inte ladda upp några bilder just nu.. Är som vanligt drabbad av lathet! Dessutom såg jag just den sorgligaste (och en av de bästa) filmera jag någonsin sett i mitt liv, nämligen My sisters keeper. De är fakta att jag har väldigt lätt för tårar och det är lätt som en plätt för mig att börja gråta när jag ser på en film då jag alltid blir väldigt berörd men jag har aldrig förr gråtit mig genom en hel film! Det var en fantastisk film! Så vad försöker jag säga? Om du inte har sett den, se den omedelbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar