måndag 25 januari 2010

Jag lovade att vara positiv men jag kan inte tyvärr. Jag lånade ut min katt till pappas vänner och nu har den rymt.. någonstans i jävla korsnäståget. Så nu efter skolan från klockan 21:00 till 23:00 har jag stått på någon random mörk gata i den jävla helvetes hålan och stört allmänheten med mina desperata vrål.. Jävlar jag dör om den inte kommer hem, de ju min bebis.. min tjocka korkade bebis! :( Helvetes skit.. varför blir allting bara värre och värre hela tiden?!?!? Enda fram tills nu trodde jag på karma.. men det kan inte finnas för då borde jag ha mördat någon för att få detta helvete över mig. Och de kanske låter som ingenting "vadå det där klarar ju vem som helst"... Men det händer faktiskt 20382149124821 dåliga saker på samma gång varav typ en tredjedel kommer i bloggen.... Eller så kanske jag bara har dåliga nerver och är en jävla bitterfitta. Stor skillnad när allt ändå rullar åt samma riktning...... Har btw jävligt stor lust att radera mitt förra inlägg med allt mitt "positivt skitsnack" !!!!!!!!!! Nu gör jag de........ Adjö.

picture perfect memories
scattered all around the floor.
reaching for the phone,
cause i cant fight it anymore.

and i wonder if i ever cross your mind
for me it happens all the time

its a quarter after one im all alone and i
need you now
said i wouldnt call
but i lost all control and i need you now.
and i dont know how i can do without
i just need you now

another shot of whiskey
cant stop looking at the door
wishing you come sweeping
in the way you did before

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar