söndag 24 januari 2010

Dagen efter.

Jaaa, morkkis. Eller som min vän Conny skulle ha sagt "moraliiin" ... Men nu vet jag att de går att ha roligt fast man helst bara skulle stanna hemma och dö. Man måste bara lära sig stänga av vissa tankar.

Så jag har hällt i mig en otalig massa drinkar, dansat som i Lets dance med en okänd kinesisk partner som måste ha varit två gånger så gammal som mig, spelat på pengar och upptäckt att de kanske inte är min största talang. Jag vet inte ens vad det var för spel men de handlade om att få 21 av nånting eller 17.. Äh, nån speciell siffra va de iaf. För mig gick de ut på att vråla "höjjjj!!!" så högt jag bara kunde. Sedan fick jag inte spela mer :('

Här får ni en bild på tre snälla flickor vars hjärnceller ännu levde. Kort efter att bilden togs omkom de flesta av dom i en brutal översvämning av giftiga utsläpp ... Eller insläpp blir de ju?



Ännu kan jag skämta till det men jag vet att senare idag kommer de inte att vara lika lätt. De slår alltid tillbaka på en förr eller senare, både baksmällan och tankarna.. Tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar