tisdag 26 januari 2010

Min katt är fortfarande borta och nu har jag tydligen inget jobb heller fram tills mars... Det blir ju bara bättre och bättre :) De positiva är ju att jag slipper städa skit efter dagis barn och att jag får jobba kvar på samma ställe fast med andra arbetsuppgifter, tvätta golv moppar och städa personalrum istället! ;) Så blir de ju dag jobb istället för kvällsjobb, det vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om eftersom jag är kvällspigg? Men c'mon 4 timmar per dag klarar jag nog. Det här blir nog bra, de måst bli bra. Jag orkar inte med mer dåliga saker... Nu återstår bara frågan, hur skall jag ha råd att ta mig igenom en månad utan ett jobb? Inget krog, inget shoppande, inget ätande på Rosso... Fuck, jag hatar att vara ekonomisk :(

En bra grej är att jag ännu skall få en födelsedagspresent, och inte vilken som helst utan denna skönhet som jag har dreglat över i evigheter. Ah, så jävla snygg färg, härlig passform, helt perfekt, så får min svarta Adidas sällskap o ;) Lite lycklig blir man ju av den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar