torsdag 21 januari 2010

På tal om kaniner..

Ända sedan jag blev tvungen att ge bort mina chichillor (som höll på att tugga/bita/slita sönder allt inom räckhåll eller helt enkelt spruta piss på en när man kom i närheten) har jag saknat att ha en gnagare i passlig "famn storlek".. Så igår när jag tyckte som allra mest synd om mig gick jag till djuraffären och köpte mig två kaniner! Eller bytte till mig rättare sagt, fick den ena kaninen mot mina fem gerbilungar. Så ja man kan visst köpa sig lycka, lite i alla fall. Det känns som någon behöver mig i alla fall :)



Men vad skall dem heta???!
Det närmaste ett namn jag kommit är "nåååmen kaaaaniiin" :)
Nu har ni två kaniners namn öde i era tassar, varsågoda!

P.s. De påstods vara flickor så vi håller tummarna för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar