torsdag 28 januari 2010

Bitterfittan är tillbaka :) Idag skall jag klaga på det faktum att jag hatar att vara så o teknisk som jag är. I över ett halvt år har jag försökt få in en sånde liten pluttig besöks räknare på min blogg, men nej jag kan inte för jag vet fan inte hur man ska gör!!! På diverse hemsidor som ger dig såna där små besöksräknare står de bara typ såhär "klistra in denna på din blogg där du vill ha den" Jag har inte ens någon skillnad var den dyker upp, bara den skulle dyka upp någonstans då jag "klistrar in den"... Hjälp mig någon snälla....?

3 kommentarer:

  1. Gå in på www.susnet.se/tjanster och gör dig medlem. Sen är det bara att följa instruktionerna. Kom ihåg att du måste kopiera in en räknarkod i din blog som finns på sidan, annars fungerar det inte.

    SvaraRadera
  2. De gjorde jag och jag läste dom dumma instruktionerna men jag fattar nada. De uppenbarligen gjort för mer tekniska personer som tex du som säkert jätte gärna vill hjälpa mig? :)

    SvaraRadera
  3. De e klart att ja kan hjälpa dig gulle :)

    SvaraRadera