onsdag 6 januari 2010

Ibland är livet en sådan berg och dal bana. Men jag föredrar faktiskt det för jag kan nöjja mig med att leva för dom bra stunderna. De får en i alla fall att känna sig levande så hellre det än att leva i något sorts vakum där allting är varken dåligt eller bra. Fast min dag började faktiskt väldigt bra idag, bättre än på väldigt länge och bättre än jag kunnat föreställa mig! Så jag tänker leva i nuet för att idag, just idag kan jag kalla mig lycklig.. Och hur än ens liv ser ut om en vecka, en månad eller ett år är det bra att komma ihåg att den 6.1 var en väligt bra dag.

Och såde btw är Rihannas ganska nya låt Russian Roulette helt suverän! Både musik, text och video. Lyssna här; http://www.youtube.com/watch?v=R24f6vswDI0

And you can see my heart.. beating
You can see it through my chest
I'm terrified, but I'm not leaving
I know that I must pass this test
So just pull the trigger.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar