lördag 2 januari 2010

...

Jaa vad ska jag säga.. Jag trodde inte att min kväll skulle sluta så här. Jag fattar ingenting.. Jag är bara en människa, precis som du. Ingen är perfekt men jag har lärt mig att förlåta för att det är både mänskligt och naturligt att göra misstag och att förlåta dem. Jag har iaf sagt förlåt 1328408 gånger och jag ska göra allt jag kan. Fastän jag på samma gång tycker att det här inte är någons fel, det är bara som livet är. Men jag är ärlig och jag menar allt jag sa.. Man kan inte få saker ogjorda men man kan inte heller veta i förväg vad de kommer leda till.

Men det känns ändå så jävla orättvist!! Gud vet att om jag skulle kunna skulle jag gräva en grop och begrava mig själv i den nu! Fast alla har väl sina egna personliga små helveten någon gång.......

The Fray - all at once
"She is right in front of you

You begin to wonder could you find a better one
Compared to her now she's in question
And all at once the crowd begins to sing
Sometimes the hardest thing and the right thing are the same
....................................................................................................
Perfection will not come"

Fast man skall väl inte ta ut saker i förväg eller sluta hoppas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar