måndag 14 maj 2012

No rest is worth anything except the rest that is earned


Tjoho! Hur har eran helg varit? Jag lever ju i frid och fröjd så även denna helg har gått i lugnets tecken. Jag och C har bland annat ingivit våra nya solstolar i det något kyliga solskenet, jag har träffa älsklings tjejerna över en kaffe och häng i stan, tränat (ett riktigt blandat kickasspass, 4 armövningar, 3 benövningar och 3 magövningar!) kört en Volvo fylld med fyllon för första gången i mitt liv (alla överlevde), varit på alla älskade abc (obligatoriskt!), och sist och slutligen suttit fastklistrad framför Johan Falk (väldigt spännande!) och ätit choklad med min finaste C. Skön helg! Idag försov vi oss riktigt ordentligt, klockan var nästan 9(!!!) när vi vakande. Så dagen har gått fort. Bland annat for jag till gymmet och ägnade ett helt träningspass (55 min blev det) åt bara magen. Grymt! Nu bränner det och ömmar överallt i den, vilket tyder på att träningsvärken imorgon kommer att vara helvetiskt! Härligt, me likey! :) Finns inget värre än att ha tränat utan att riktigt känna av något dagen efter, tyder bara på att träningen inte varit hård nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar