tisdag 8 maj 2012

Girls do not dress for boys. They dress for themselves, and of course, each other. If girls dressed for boys, they’d just walk around naked at all times

God morgon! Vaknade av en irriterande väckarklocka som tyvärr inte tillhör mig.. Tänkte få ett litet nerv sammanbrott för jag hatar när den ringer. MEN så såg jag många små solstrålar kika in genom fönstret och vad är nu bättre än det? :) Steg istället upp med ett leende. Tänkte sitta och dricka dagens andra kopp kaffe i lugn och ro nu en stund och sedan pysa iväg till gymmet. Blir core och ben träning idag! Wiiii! :D Igår var det överkropps dag som stod på tapeten, och faa-a vad bra det gick! Kämpade i 1,5h utan att de bli sådär utmattad och skakig som man kan bli ibland. Avslutade med två sköna magövningar. När jag kom hem lagade jag en smarrig middag (lövbiff med kantarell sås och potatis) som sedan fick väldigt bra feedback vilket alltid är trevligt! ;) Och under tiden potatisen kokade satt jag för första gången iår på verandan i bikini och läste på min näst sista tent i skolan. Lyxx! (Har bara en liten tent-jävel kvar nu + min underkända mattekurs och matte student skrivningen i höst. Sen är det över, halleluja!)

2 kommentarer:

  1. "Girls do not dress for boys. They dress for themselves, and of course, each other. If girls dressed for boys, they’d just walk around naked at all times".. Fastnade för rubriken, den stämmer så guda bra! :)
    Annars lycka till med tenten!

    SvaraRadera
  2. Att de gör det jo, klockren! :) taaack, tenten gick bra!

    SvaraRadera