måndag 21 maj 2012

just a little bit unordinary

Det har inte varit vilken helg som helst. I söndags var det ganska precis ett år sedan jag och en väldigt fin en träffades. Fastän det inte riktigt varit vi sedan dess utan först långt senare, så var det ändå så det började. En varm kväll i Maj. Och fastän det kanske inte är något särskilt egentligen så kommer jag ihåg den dagen som igår. Och jag kan inte ord nog fina för att berätta hur glad jag är för den dagen, och för att du bestämde dig för att klampa in i mitt liv just då och förändra det så det aldrig skulle bli desamma igen. Du är bäst Christian och jag är så otroligt glad att jag har dig!<3 Förövrigt firades dagen med mat på Södefjärden och kaffe i Sundom, o myys såklart. Jag har sagt den förut, men såna här dagar skulle jag vilja kunna rama in och sätta upp på väggen, i alla fall aldrig glömma. För det är sådant man borde minnas när livet känns tung, för det är det, om något som räknas. Och det som är värt hela världen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar