onsdag 9 maj 2012

*klick klick*

Igår kom denna fina efterlängtade grej på posten som jag klickat hem från allas älskade H&M för ett tag sen. Satt perfekt förutom kanske överdelen som är lite svår att andas i. Håller tummarna för att den vill töjjas ut en aning, annars kan man alltid tänka "vill man vara fin får man lida pin!" Det sa alltid mamma åt mig när jag var liten och hon flätade håret på mig medan jag protesterade och tyckte att de revs och drogs, fastän jag ändå ville ha flätor i slutändan. Sådär annars börjar sommarformen verkligen träda fram nu, jiiippiii!! Roligt att se resultat när man ha kämpat :) Lite svårt att fånga på bild tycker jag, mycket bättre irl. Men stolt är jag! :) Träning lönar sig!

3 kommentarer:

  1. Haha, mamma sa precis samma åt mig då jag skrek när det sku flätas hår!

    Och fan vad snygg kropp du har!!

    SvaraRadera
  2. haha jasså! :D kanske de sånde classic mamma beetende då! ;) och tack!!

    SvaraRadera
  3. Tack sandra! :)

    Oj hot mama! super hot body! :) Har ngt att sträva efter här nu :)

    SvaraRadera