tisdag 22 maj 2012

don't fill life with days, fill your days with life

Åh, solen skiner och det helt underbart väder. Man blir ju bara så glad! :) Jag började dagen med att storstäda lägenheten = skura och dammsuga och plocka bort en massa skräp som samlas lite överallt när man bor med en skräp samlare! ;) Sedan gjorde jag precis som igår, gick jag ut och lade mig på terrassen med en av mina favoritböcker som jag läst säkert 1482029 gånger om men som aldrig slutar vara bra... Vilken tror ni det är? ;) Harry potter givetvis 8) hihih. Harry Potter nörden i mig har talat. Och där har jag legat i x antal h och lackat naglarna mellan varven. Så jävla härligt alltså! Nu börjar solstinget smyga sig på och klockan börjar vara så mycket att jag borde släpa iväg mig till gymmet så jag hinner träna innan jag börjar jobbet kl.16, sedan blir det workiworki fram tills 22:00. 

P.s. Av någon anledning (solstrålarna?) ser mina fötter helt vita ut.. Som tur var är det inte riktigt så i verkligheten men för säkerhetsskull måste jag informera er, för ni undrar ju säkert... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar