torsdag 24 maj 2012

live and learn



Känner mig som världens kanske tröttaste och segaste person just nu. Trots att jag haft en 2timmars powernapp och proppat i mig massor av vitaminer och Burana. Sådär är det, jag vet ju det själv: man skall inte träna om man känner sig krasslig. Men eftersom det var mamma jag skulle träna med, och det var länge sedan vi tränat tillsammans så blev det Pump och efter det ännu magträning. Kändes segt, pulsen var ovanligt hög men mot slutet av timmen var flåset på topp och jag trodde att allting skulle sluta väl, eller intalade mig själv. Idag är allting allt annat än väl, halsen är sjuk, jag är hes och känner mig dödstrött. Skulle kunna somna nu på fläcken bara. Så än en gång; note to myself... Lyssna på kroppen. Tröstar mig med att dricka någon random angry Birds limsa som C envisades med att att köpa när vi var och handlade igår. Riktigt god faktiskt. Synd bara att det inte finns någon sugarfree version av den! :|

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar