tisdag 29 maj 2012

because strength is the result of struggle

Idag har jag haft ett stort dilemma: att träna eller inte träna. Igår tränade jag här hemma (magen och armar med egen kroppsvikt) och måendet förbättrades ju inte direkt, men försämrades inte heller. Så var drar man den där gyllene gränsen mellan att inte pressa sig själv för hårt och lyssna på kroppen då man varit sjuk, men ändå utmana sig själv och inte låta latheten ta över. Eftersom jag är livrädd för den där "orkar inte gå till gymmet latheten" bestämde jag mig för att de får bli träning. Har liksom svårt att leva med mitt samvete om jag inte släpar mig iväg till gymmet. Blev rump och benträning + mage. Gick riktigt bra trots att jag snöt mig varannan minut (beror dock också på pollenallergi) Drog ut på tiden för att få till ett lugnt pass och gjorde det på 1h och 15min fastän det vanligtvis brukar ta kring 45min. Nu ömmar det sådär hääärligt i stjärten och jag är redo för några timmar i solen innan jobbet kallar kl.16! Tänkte sola i dessa sköningar från h&m.. Bikini undre delen känns lite väl kall idag tyvärr :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar