onsdag 11 november 2009

Oftast brukar jag vara en väldigt otursam människa.. Typ just den dagen jag skall åka buss så går inte bussen så jag får gå 5km istället.. såna där trevliga saker ni vet :)

Men nu har plötsligt min otur vänt och vi får hoppas det inte vänder tillbaka.
JAG HAR FÅTT JOBB! :))) 2 timmar per dag som städerska, exakt det jag behöver. Och jag börjar imorgon.

Sedan var mamma snäll idag också och ville gå och handla med mig, blev en kofta, mössa, spets strumpbyxor, och en del smink. Now i have all I need ;) Så livet är bra för tillfället!

3 kommentarer:

  1. grattis sandra :) det var kul att höra att du fick jobbet:)

    SvaraRadera
  2. Oj vad skoj : ) jag å sku behöv ett jobb.. var ska du jobba? : )

    SvaraRadera
  3. ja de är de verkligen och tack :) på gustavbors daghem! ett litet jobb är nog alla fattiga studerandens dröm, men de så otroligt svårt att hitta. jag råka bara ha tur :P

    SvaraRadera