måndag 23 november 2009

Jag dog lite, eller ganska mycket. Twilight New Moon var g u d o m l i g t !! Det är sen en annan sak om vad tex. Bobbin som också var me på bion tyckte om filmen.. eller det faktum att jag under hela filmens lopp hade fast käften max 5 minuter i träck. Skänker dig ett litet skriftligt tack Bobbin för denna uppoffring, att genommlida en film du anser vara till för små iq befriade flickor tillsammans med en en tjej som inte ha lärt sig hålla käften. Beundransvärt, världen behöver fler såna här martyrer! Vad Linn tyckte om filmen är också tveksamt... i alla fall lyckades hon tygla sina känslor väldigt väl under filmen till skillnad från mig som både grät, skrattade hysteriskt, hoppade upp och ner av förvåning och förväntan eller tjööt "men sådääär var de ju int i boken!!!!!"

I alla fall, tack för en härlig kväll! Det här kommer skänka mig sinnesfrid tills... inatt då jag skall börja läsa 3dje Twilight boken! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar