tisdag 10 november 2009

Lycka är att lyckas!

JAAAAAAAAAA! Jag fick godkänt i fysik och jag fick 9 i engelska! Just nu finns det ingenting som kan glra mig gladare! Jag är nöjd, så nu skall jag bara sitta och le och känna mig lycklig. Man måste tillåta sig själv att vara lycklig då man förtjänar det, och de gör jag för jag har kämpat som en tok!

Idag hade jag historia och modersmål. Fick en GIGANTISK läxa av historieläraren Brännkär som skall vara inlämnad nästa vecka. Först fick jag panik men sedan bestämde jag mig för att det här skall jag klara. Och det räcker, tror du på dig själv så lyckas du. Jag skall klara av att läsa 4 ämnen den här perioden, fastän jag skulle måsta sitta upp varje natt och plugga. Vila kan jag sen, nära perioden är slut, det är endå jullov då.

Egentligen skriver jag det här inlägget mest för mig själv, som en tyst liten påmminelse för stunder av tvivel.

Man kan bara man vill. Så here I come.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar