torsdag 5 november 2009

Känsliga läsare varnas..

De närmaste timmarna har jag först ägnat mig åt att förberedda mig själv mentalt för att sen kunna utföra den hemska handlingen! Och den hemska handlingen är att få i en tub men maskmedel i var och en av mina 5 katter! Inte alls lätt! Först måste alla flyktvägar elimineras, för att jag sedan skall kunna jaga runt i hela lägenheten efter arga fräsande katter. Efter en tung kamp och efter att ha fått 20 par klor i mig och gult gele likanade maskmedel över hela mig så lyckades jag få in den största delen i de otacksamma jävlarna.



Om ni skulle vara en katt och de skulle krypa ut små vita maskar ur era rumpor, skulle ni inte då bli glada att någon försökte hjälpa er att bli av med dem?

Fast egentligen gör jag det här mest för min egen skull, dör lite inombords varje gång jag tänker att en sådan liten äcklig mask kan ha krupit ut ur katt analöppningen den bott i och ligger på lur här någonstans i lägenheten. Tex. i min säng... Därav den plågsamma avmasknings processen och det var ju ett sant nöje..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar