torsdag 26 november 2009

Nu tar jag mig samman och skriver ett blogg inlägg! And that how its done!

Nåväl.. Jag tänkte berätta om att jag har blivit Friends beroende och att den serien förmodligen det bästa som har hänt världen efter Twilight. Eller det kanske till och med är tveksamt.. Faktiskt så är de lika bra fast på olika sätt.. Jepp, så måste det vara. Friends är i alla fall mycket vanebildande och har blivit min dagliga sysselsättning. Vilket har fått mig att börja oroa mig för mitt sociala liv... sociala liv.. var är mitt sociala liv? Jag kan inte minnas när jag sist pratade med en riktig människa bortsett från Rachel och gänget...

Det skall bli skönt med helg! Jag skall prata mycket har jag bestämt, med alla.

Som igår då jag och Hanna var i stan och jag berättade om den knäppa killen som ringer mitt i natten och inte kan sluta prata.. "Nu skulle ju passa bra" Jag vet att vi inte skulle och jag pratar inte sådär mycket och jag ringer inte mitt i natten för att berätta vad jag gjort idag..

Jag brukar ringa på kvällarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar