torsdag 14 oktober 2010

Snart 20? Det är farligt! Läs detta,

Eftersom jag lider av en 20års kris tänkte jag att jag borde göra något jag aldrig gjort, så jag gick in till Halpa Halli, helt ensam. Trevligt tänkte jag medan jag gick och petade på allt och snappa upp baciller från folk som petat före mig. Efter en timmes meningslöst vandrande hittade jag ljus, mat och Choko laku. Eftersom vistelsen på Halpa Halli inte hade minskat min ångest över att bli äldre stoppade jag godisen i munnen direkt jag startade bilen.. Sedan hände allt mycket snabbt. Min telefon ringde medan jag förskräckt insåg att mina tänder sitter ihop, en bil tutade, jag fick motorstop, startade på nytt och gasade iväg för fullt, min mun gick fortfarande inte att öppna. Panik började drabba mig, jag gasade hårdare, och då hör jag de. *BOOOM* min bil spegel snuddar hårt vid en annan bil och vrider sig inåt, jag drabbas av ännu mera panik, stackars bil tänker jag medan jag desperat försöker få upp munnen. När jag är halvägs till Smedsby får jag upp munnen, när jag kommer hem ser jag att ingen skada skett med bilen. Vad lär vi oss av detta? Köp aldrig Halpa Hallis Suku laku från förra sekelskiftet, gå aldrig dit själv heller, gå över huvudtaget aldrig dit, och bli aldrig 20.

1 kommentar: