torsdag 7 oktober 2010



Det var fantastiskt väder idag när jag gick från gymmet till bilen, solen sken och fåglarna kvittrade.. Eller så inte. Regnet öste ner och inom loppet av en minut forsade små floder till och med genom min bh, ingen fågel kvittrade för alla hade spolats bort av de massiva mängder vatten som kommit ner. Till och med min bil hade flutit iväg lite från sin parkeringsplats.. Då slog en härlig tanke mig plötsligt, tänk sen när allt detta vatten fryser till is, då blir de en glaciär och sen faller några ton snö på och kanske kanske (hoppeligen, för de vore det ända positiva i det hela) kommer mammutarna återigen att vandra på jorden. Det vore ju trevligt, inte sant? :) För er som inte visste hur en mammut sen ut har jag vänligen illustrerat en här ovanför!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar