torsdag 7 oktober 2010


Det finns många inlägg jag bara skriver här för att sedan trycka bort dem igen. För att dom inte passar här, för snokande ögon. Men det finns också inlägg jag skriver hit och sparar av ingen större anledning än att själv få läsa dem någon dag. De gjorde jag just, fast det kliade i fingrarna att klicka på publicera knappen. Att visa lite ärlighet, lite mera jag. För jag är inte bara "jag går till gymmet, jag gör mitt skolarbete, jag super mig full varje lördag" Det är faktiskt lite mer än så.. Och det vore kul att någon gång släppa ut det hit. Någon gång, men inte idag. Idag skall jag bara träna. Träna tills jag känner den sköna smärtan i musklerna, tröttheten och kicken det ger. Kicken, åh vad jag älskar den. Kanske världens mest befriande känsla som man får efter träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar