lördag 16 oktober 2010

Om min vän, bör läsas! (skall inte tas seriöst)

Hej. Jag sitter hos min allra mest alkoholiserade och alltid värst berusade vän Hanna Eriksson. Fast idag är hon behärskad, för idag är hon rädd för socialen. Den kan nämligen komma och ta henne när som helst eftersom hon vid ett flertal tillfälle kissat i sitt trapphus. Hon har också stulit grannes krukväxter i tron om att hon kan bli hög på dem. Dessutom har hon en förkärlek för att visa upp intima kroppsdelar offentligt. Detta har lett till stort missnöje, och har resulterat i ett flertal anmälningar. Så nu är myndigheterna efter henne. Skrämmande kan man ju tycka, men jag har på känn att tjusningen kommer bli allt för stor för min alltför alkohol älskande vän. Jag är väldigt övertygad om att kvällen återigen kommer sluta med att stolar välter på Olivers in medan min vän dansar med kjolen uppdragen ovanpå något bord. Nåväl, det återstår att se.. Jag har iaf berett mig med mycket papper för att torka upp möjliga spyor och ett stort tålamod att klara av en till helgalen kväll med denna dam! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar