torsdag 28 oktober 2010

Ibland (fast man inte skulle tro det eftersom jag oftast inte har någon off-knapp när de gäller att släppa ur mig stora ordflöden) så har jag faktiskt ingenting att säga, tycka eller skriva hit. Såna dagar undrar jag om jag borde för annars är jag ju jävligt tråkig som har en blogg men inte skriver i den? Men på samma gång så är de ju faktiskt så att de knappast finna någon som tycker nånting hela tiden (eller ju säkert finns de såna också som har ett extremt behov av att göra sig hörd hela tiden) men oftast så har man ett behov av att bara vara tyst också, inte tycka något alls. Bara vara. Så det var min dagens åsikt.. Och sådär btw så vore de jävligt snyggt att ha brunt hår nu igen, såhär passligt til vintern när man håller på att bli genomskinligt blek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar