onsdag 16 september 2009

Vill ni höra nånting trevligt? I morse då jag vaknade sken solen och jag vaknade inte ensam, så jag var jätte glad! :) Så jag bestämde mig för att gå ut och gå så fort min gäst hade farit. 30 min senare stod jag utanför min dörr och var färdig att påbörja min promenad, ett litet moln seglade på himlen.. 10 minuter senare kände jag den första regndroppen, 15 minuter senare ösregnade det! En evighet senare, eftersom jag tog den långa promenad vägen kom jag hem, genomvåt. Gissa om inte jag känner mig tursam nu? =) Fast egentligen var de inte så farligt, jag sitter ändå här och ler. För sådana där incidenter blir till små saker när man är glad, och för de har jag bara en person att tacka ;)



Så vad lär vi oss av detta gott folk? Haka inte upp er på små saker och ta vara på människor som gör er glada! Glädjas åt de stunder ni delar med dom och glöm inte att påminna dom om hur värdefulla de är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar