måndag 21 september 2009

Mitt samvete gnager, har varit urusel med uppdatering. Im so sorry :( Men har faktiskt varit lite mycket på sistone, både bra och dåliga saker. Dessutom lider jag av sömnproblem vilket såklart inte gör saker och ting lättare.. Nu vet ni de!

Nå vad skall jag nu berätta åt er? Idag köpte jag världens skönaste halsduk från Gina tricot och åt världens äckligaste sallad på Mäckis. Köpte också en ur ful halsduk som skall åka tillbaka till därifrån den kom -----> h&m. Gick till gymnasiet, hade engelska.. Upptäckte att jag direkt efteråt skulle ha religion, blev sur. Men det var ganska trevligt trots allt, men tröttsamt, att ha timme från 17.50 till 21.05 med bara 5 minuters paus :| Insåg att jag har en väldigt jobbig period framför mig, att läsa 4 ämnen på samma gång på egen hand är inte världens lättaste grej. De krävs en del motivation och drivkraft, precis som min intelligenta rella lärare påpekade åt mig idag. Från en sak till en annan, som vanligt. Min katt Domino har försvunnit, vilket gör mig extremt nedstämd! Mina katter är min lilla familj, alltså en stor del av mitt liv. Domino är bara ett år gammal och brukar aldrig vara borta. Alla som har eller har haft en försvunnen katt borde veta hur det här känns.. dystert, mycket dystert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar