fredag 18 september 2009

Ett annorlunda inlägg!

Tänkte faktiskt bespara er från "idag har jag ätit en smörgås" fakta och skriva nånting lite annorlunda. Jag har ofta funderat vilka saker jag inte klarar mig en dag utan.. Typ om jag skulle måste väja mellan datorn och telefonen vad skulle jag välja då? I olika listor kommer ju ofta frågan "3 saker du skulle ta med till en öde ö" .. Och de ju hemskt svårt att säga, de beror ju på om man bara ska dit och sola över en dag eller bosätta sig där för resten av sitt liv. Så nu tänkte jag berätta vad jag inte klarar mig utan en helt vanlig dag.
~ Telefonen (känner mig som en halv människa utan den!)
~ Datorn (min blogg = mitt liv.. höhöh.. nämen jag glor faktiskt aldrig på tv så alla nyheter och sånt viktigt läser jag från datorn, pluss alla kompisar man inte brukar ringas med och allt härligt skvaller man kan nosa reda på via tex Berusad eller Facebook. Hur kan man leva utan det liksom?!)
~ Smink väskan (och då skall de vara min personliga lilla råsa sminkväska med de produkterna jag är van att använda. Helt ärligt går jag ingenstans utan den, inte ens till gymmet!)
~ Te (Grönt, svart, starkt, svagt med mjölk eller utan! Te är den bästa drinken som finns!)
~ Platt & Locktång (Varje gång jag har en dålig hårdag kommer dessa till hands, och varje gång skänker jag en tanke till den för mig okända personen som kommit på de här två livsnödvändiga sakerna!)
~ P-piller (Tack till dig okända människa som kom på dessa, alla världens kvinnor älskar dig! Ingen mens när den inte behövs och ingen jävla gummi bit inuti sina intima delar de gånger man känner för att idka samlag!)
~ Parfym & Deodorant (jag är fullkomligt beroende av att lukta gott, vilket varje vettig människa borde vara! Hur fräscht är de egentligen att lukta svett?)
Finns nog några saker till men nu fick jag så bråttom (märkte jsut hur mycket klockan är!!) så jag får skriva klart en annan gång! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar