onsdag 16 september 2009

Det råsa små molnen i mitt huvud gör de svårt för mig att komma ihåg viktiga saker som jag borde berätta för er ärade läsare! Som tex att jag var till frissan igår!!!! Still listening? Underhåret blev iaf mörkt så jag antar att jag är nöjd. Men eftersom jag är fröken svår-och-tragisk är jag aldrig riktigt nöjd. Men men men.. Sedan skrev jag mitt andra gymnasieprov idag, vilket var engelska. Det gick till och med bra! Men då är jag ju iofs mästare i engelska, har ju tex haft en pojkvän jag bara talade engelska med. (för alla hjärndöda -> han kunde inga svenska och jag kan inga finska) Hann också gå en sväng på stan också inhandla diverse småskräp som jag behövde.. häften, klister, tejp, rakhyvlar, örhängen, mascara.. Och en super skön oversize topp från Gina Tricot med en fjortis text på.

1 kommentar: