onsdag 2 september 2009

Härligt väder där ute, visst? :) Mig passar de perfekt eftersom jag har ägnat min dag (okej, 2 timmar) åt att skriva en engelska uppsats. Great, men de som är mindre great att jag ännu har en uppgift med 10829483489 frågor som jag borde hinna göra före jag far till gymnasiet klockan 5. Hur skall jag orka med de då..? Är aningen trött eftersom gårdagens kväll spenderades hos Sami. Sedan blev de en drink vid Cristal tills jag insåg hur förbannat trött jag är och for hem. Men riktit trevlit var de! Idag blir de antagligen mysit filmtittande hemma hos mig med min kära vänner och en kopp Oboy. Sedan har jag planerat en efterlängtad länk så man får ju hoppas att de int ösregnar som de gör nu. blablabla... kanske man skulle ta en varm dusch och börja fixa sig? Men på nått sätt gör de här vädret att man bara vill kryp ner under täcket och sova.. Fast de kanske också beror på att jag väcktes 8 imorse av att 3 gubbar stod och hamrade utanför mitt sovrumsfönster. Deras hamrande och borrande visade sig vara arbete, de håller nämligen på att byta taket ovanför min ytterdörr. De ju bra för de gamla var så fult, MEN MÅSTE MAN GÖRA DE 8 PÅ MORGONEN?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar