torsdag 11 februari 2010

Sängen, min naturliga miljö.

Efter 30 minuter på solariet och 25 minuter i simbassängen kände jag mig som en ny människa. Fräsch, avslappnad och lite trött. Två timmar senare efter att ha träffat Hanna och sprungit fram och tillbaka i stan släpandes på min gym väska med 10kg våt handduk inuti den kände jag mig varken fräsch eller avslappnad längre. Bara trött, svettig och väldigt gammal....

Alla människor har nog någon sorts "hemma miljö".. Typ som fisken i havet. Ett ställe som känns som ens naturliga miljö där man kan vara sig själv och känna sig trygg och glad. Mitt är definitivt sängen. Jag är så glad att se min säng igen, att äntligen få dyka ner i den och rulla in sig i sitt välbekanta mjuka täcke som doftar hem... Jag är nog en helt äkta soff (säng) potatis för jag bara älskar att ligga och ha de skönt och göra absolut ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar