onsdag 30 december 2009

Nytt år på kommande men min uppdatering suger fortfarande.. And i still dont know why.. Är bara så himla trött hela tiden så jag helst av allt skulle ligga i sängen dygnet runt och bara kolla på Friends. Men det går ju tyvärr inte, så idag tog jag röven ur sängen och släpade mig till stan! Gick tii gymmet men låg bara i solariet på grund av min lathet, sedan träffade jag linn och hanna för lite "springa på stan och fika" Blev en smoothie, ett par örhängen, ett par vantar och ett par hotpants för min del! Nu är jag redo att möta det nya året.. typ. Imorgon skall vi alla åka till en.. hemlig villa på ett hemligt ställe och i övermorgon ligger jag förmodligen någonstans som en strandad valross och har krapula.. Men sånt är livet! ;)

Nu skall jag fortsätta breda ut mig i soffan gloendes på Friends! Vilken skön kväll.... ah. Imorgon klockan 1 bär det av.

Hoppas alla får ett gott nytt år! Har hört någonstans att det sägs att resten av året kommer blir bra/dåligt beroende på hur man spenderar nyårsafton.. Och i alla fall för mig har det stämt.. Går inte in på några detaljer men nyåret 2008 slutade men en del tårar och det kommande året sög! 2009 firade jag däremot på en galen och rolig fest och resten av året blev faktiskt väldigt lyckat! Så om detta tänker stämma det kommande året också tänker jag roa mig till max imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar