söndag 27 december 2009

jag kände för att bloggstrejka men nu kommer jag krypande tillbaka, förlåt bloggen..

Det verkar som om jag är den enda människan inte skrivit god jul på sin blogg (med det menar jag alla som äger en blogg!!) men jag är i alla fall inte den enda som har kass uppdatering under stressiga juletider. Och tro mig, min dag har varit extremt stressig! Jag steg upp kring 1 och har sedan dess kollat Friends så gott som oavbrutet förutom då jag släpat min häck till köket för att hämta mera föda eller för att gå till wc:n och ja, ni vet nog själva vad som sker där!

Helgen blev dessvärre inte så rolig som jag hoppats (för jag hade hoppats på ett kärt återseende med vasas krogar efter min semester) dessvärre hade ingenting förändrats, Ollis var fortfarande sig likt fast väldigt öde för att alla förmodligen låg hemma i krapula eller bara skämdes för vad de gjort dagen innan då deras sinne var fullt av alkohol. Jag var där fastän jag hade krapula och skämdes men ingenting blev bättre av det, tråkig kväll helt enkelt. Kvällen innan det ska vi inte ensa tala om, det blev för mycket av det goda helt enkelt så jag kom aldri ens så långt som till en krog. Bara till en taxi och sedan till min egen toalett och en natt full av spyor. Shame on me. Men förfesten var mycket trevlig, i alla fall den delen som finns bevarad i mitt minne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar