onsdag 16 december 2009

Den sista natten..

före min avfärd..

Antagligen inser ni mina ärade läsare att min blogg uppdatering kommer bli rätt kass eftersom jag inte orkar släpa med min väldigt opraktiska tunga laptop till en annan kontinent. Vanligtvis lever jag ju framför datorn så det vore ju nyttigt att leva en stund utan den.. (omg, kan inte tro att jag faktiskt säger det..)

Om sanningen skall fram har jag under det senaste året blivit en extrem datanörd.. Kanske beror det på att jag skaffade en ny snabb dator och nytt snabbt internet, eller så beror de på att min senaste pojkvän som jag hade för ungefär ett år sedan var fastväxt i sin macbook, eller så beror det på den förbannade bloggen och alla andra tusen bloggar som jag känner mig skyldig att läsa. Nåja, hur som helst känns datorn som ett av mina inre organ typ? Okej kanske inte riktigt men vi lever i en symbios så vi behöver varandra.. Så det kommer bli väldigt svårt för oss båda att vara åtskilda en vecka..

Oj herre gud, läste vad jag själv just skrivit "senaste pojkvän som jag hade för ungefär ett år sedan" Hjälp vad fort tiden går och hjälp jag har aldrig varit singel sådär länge enda sedan min allra första "seriösa" pojkvän som jag hade när jag var 13.. Snart blir jag en ensam milf med hängpattar och celyliter som sitter ensam på en bar och super sig full medan hon dräglar över unga män.. Hoppas inte för de vore ju sorgligt att en sådan här briljant kvinna som orkar skriva såhär mycket gojja klockan 02.04 skulle gå till spillo. heheh.

Nu skall jag kontrollera att både sövningsmedel, lugnande piller och öronproppar är med så att jag överlever en veckas vistelse i närheten av mina föräldrar.. Det skall bli så trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar