tisdag 8 december 2009

Äntligen släppte stressen en aning, jag lämnade just in min sista modersmåls uppgift (som var en essä) för den här perioden. Jag är nöjd över mig själv för jag gjorde så gott jag kunde och med tanke på att klockan nu är 03:00 på natten och jag började skriva 1:00 känns det ganska hyfsat.

Så nu är det bara lite historia essä skrivande kvar och svårast och petigast av allt en liten hög med biologi uppgifter. Men de skall väl gå bra! Sen skall jag bara skriva två pyttesmå prov (okej önsketänkande..) i modersmål och historia. Men bäst av allt är att efter de åker iväg på en efterlängtad semester till en varm liten ö! Vilket betyder att jag inte behöver tvätta påttor på över två veckor och inte behöver tänka på någon form av skolarbete fram tills 7 januari! Det är nog så här lycka känns! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar