tisdag 15 december 2009

Välkommen snö! :)

Nämen hej! Jag är typ världens lyckligaste just nu för att det snöar som fan och de finns redan massor av snö och det ser inte ut som det tänker sluta!! Vilken lycka!! :D Det firade jag genom att gå ut på en 4km promenad. Det blev 2km vadande i snö. Konstaterade att de blir väldigt ansträngande för benen att gå i djup snö men bra träning i alla fall!

Nu blir det gonatt och idag skall jag sova sött eftersom jag har två prov avklarade (historia och modersmål) och de andra två (biologi och psykologi) skall jag skriva först efter jul! Återigen, vilken lycka!

Och dessutom åker jag iväg till Playa del ingles om 2 dagar!!!
(lite synd att fa nu bara då de kom så mycket fin mysig snö men jag får ju nöjja mig med att göra sandgubbar istället!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar