måndag 7 december 2009

Nu har jag äntligen tagit mitt sunda förnuft till fånga och sammanställt denna svåra text... jag går igenom nånting väldigt svårt just nu...

Okej, jag är bara stressad för att jag har prov nästa vecka och för att alla uppgifter måste vara inne.. och så är jag fruktansvärt lat.

Men nu skall ni får höra.. 1. Den snygga klänningen jag hade beställt kom idag, men den var inte alls så snygg som väntat. Den fick mig att se ut som en väldigt tajt svart daggmask, så den får nog åka tillbaka.. 2. Jag läste ut Eclipse aka Ljudet av ditt hjärta aka den tredje Twilight boken i Fredags.. och.. den var faktiskt ingen succe (trodde aldrig jag skulle säga det här...) den var deprimerande! Jag var konstant irriterad på Bella, att hon var så hjälplös och aldrig visste in och ut. Magin och den fantastiska kärleken var som bortblåst, man kände den max två gånger i hela boken (okej, det var väldigt intesivt då) men inte tillräckligt! Så, vad lär vi oss av detta..?

Läs endast den första boken, aka Om jag kunde drömma aka Twilight. Den är magisk och bra på alla sätt. Okej.. New Moon var ganska bra också men läser man den känner man sig tvingad att läsa resten också. Så DONT! Ni förblir lyckliga om ni bara läser 1an!

Vilken glädjedödare jag är....

Men vet ni vad, jag beställde en annan vrålläcker klänning och jag är säker på att jag inte kommer se ut som en svart daggmask i den. Fast den är också svart.. Indeed...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar