måndag 5 december 2011

Try and fail is the manner of losers, try and learn is the way of the strong.

Har tydligen råkat ha en liten bloggpaus här i helgen. Trots noll utgångar och noll fyllor. Men bra helg trots det, som avslutades igår på Rosso med shacke! Riktigt trevlans ända tills jag kom hem för då *tam tam taaaamtadam* uppenbarade sig en allergisk reaktion. Svällde upp till storleken av en liten fotboll i ansiktet och började starkt påminna om den där akvariefisken med utstående ögon. Nu 14 timmar senare är jag fortfarande inte riktigt lik mig själ, men det var bara att bita ihop och glömma det faktumet. Eftersom idag är rump och ben dag på gymmet och det kan man inte missa. Träningen gick helt suveränt trots att jag inte kände mig som snyggas, dagen är räddad! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar