fredag 2 december 2011

train like there’s no finish line

Dör den euforiska trötthets döden. Känner mig slaktad, fast på ett jävligt bra sätt. Dagens träning var så otroligt bra! Hade egentligen tänkt ta det ganska lugnt pga (som alltid) allt för lite sömn och en jävligt jobbig arbetsdag. Men efter 3 koppar kaffe och en energishott som jag köpte i förbifarten vi Wsc blev dagens träning något helt annat. Shotten smakade förjävligt, men effekten var nästan omedelbar ---> duracell kanin på speed! Först 30 min tung styrketräning (bröst, biceps, triceps), sedan 3km på löpbandet på 12km/h hastighet, benen bara flög fram och det kändes som man skulle kunna springa sådär hur länge som helst, dessvärre började Combaten då. Jag bara flög in i salen och presterade mitt allra yttersta från sekund 1 tills den sista situpsen som passet avslutades med. Helt ärligt har mitt hjärta aldrig slagit sådär hårt och jag har aldrig känt mig sådär lätt och lite yr på samma gång, men om varenda pass kan bli så här av en energishott är det lätt värt det! Är lyckligaste bruden på jorden just nu typ, känns det som. Går träningen bra går allt annat i livet bra också! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar