torsdag 22 december 2011

change what you can, accept what you can't.

Och så var den bloggpausen slut. No comments on that. Förra veckan jobbade jag sista dagen på mitt älskade Nallebo (fast jag skall nog definitivt dit och ta ett ordentligt farväl och hämta ut någon hemlig present jag fått..) och idag jobbade jag sista dagen på Kapstensgatan. Gick ut med tårar i ögonvrån och världens största leende, för man skall inte känna någon sorg för något som varit så bra! Kommer bara aldrig sluta undra hur det går för alla barn, saknar dom redan! Hoppas vi syns snart igen! :') Dagen till ära byggde jag en snögubbe av 2cm existerande snö. Kröp runt med den jälva snöbollen runt heeeeela gården för att få ihop de, måste ha varit en rolig syn), lånade en morot från köket och samlade stenar för att göra en fin mun. Kände mig som 5 år igen, lika lycklig! Och alla barn var nöjda! Sedan blev det den snabbaste julklappsshopping eller överhuvudtaget shopping jag någonsin varit med om (annars älskar att gå runt och peta på allt och prova allt ca.5 gånger om..) Sedan hem i racerfart, laga sallad and of to the gym. Skön träning, magen verkar och benen ilar. Åh! Och sist och slutligen skall jag krypa ner i snarkboxen, spela angrybirds och fundera hur jag skall hitta till Vitsippan. För där skall jag nämligen jobba imorgon och den kommande veckan. Trevlans! Och sådär sist men inte minst så beställde jag min drömklänning idag, till nyåret! Hoppashoppashoppas den passar, helt dööö snygg! Materiell lycka är nog den bästa, eller enklaste iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar